Ком-Емине с ендуро мотоциклет

 
6

Сподели

0Shares
0 0 0

Ком-Емине с ендуро мотор

Ком-Емине е най-дългият туристически маршрут в България. Всяка година ентусиасти от цялата страна се включват в едно от най-трудните предизвикателства, за да разберат дали са достатъчно подготвени за него. Тази година освен традиционния пешеходен поход, ще има и едно по-различно събитие. Целта му е да се премине 600-километровото трасе с ендуро мотоциклет. (Ендуро мотоциклета е хибрид между кросов и туристически мотор)

Ком-Емине с ендуро мотор

На 12-ти юли група мотоциклетисти ще започнат своя ендуро поход от връх Ком. Част от хората в групата са правили опит да изминат маршрута и пешеходно, но недостатъчната подготовка е осуетила плановете им. Затова сега се изправят пред ново предизвикателство – да изминат маршрута с мотоциклет.

Целта на групата е да се придържа към традиционния пешеходен маршрут, но ще кара и по черни пътища. Така няма да пречи на останалите туристи в района.

Предварителният план е мотоциклетистите да преодолеят цялото трасе за 6 дни. Те трябва да достигнат крайната си цел – нос Емине на 18-ти юли.

Ком-Емине с ендуро мотор

Сподели

0Shares
0 0 0

6 КОМЕНТАРИ

  1. Момчета, айде по-сериозно. Ендурото не знам какъв хибрид между крос и турист е. Много грубо казано си е кросарка с по-различна скоростна кутия. Надявам се тези да си направят сметка колко бензин ще харчат и как да зареждат, че около Ботев ще си е тегаво. Ако искат да са само отгоре ще трябва и съпорт с мъкнене на бензин. Във форума на офроуд има няколко теми за такива преходи за последните няколко години.

  2. Моторните превозни средства нямат място в планината. Вие сте едни комплексари, решили да доказват нещо на света по лесния начин. Този маршрут е пешеходен! Но за това не ви стиска, нали?

  3. Много тъпа статия от иначе интересна медия. Не бих казал, че е нормално по какъвто и да е начин да се рекламира нещо, което е незаконно. Преминаване на част от маршрута в Национален парк, където е забранено навлизането на МПС. Мисля, че такава медия като Вашата би трябвало да отрицава подобни начинания.

  4. Много съм разочарован :( Виждам снимки на мотоциклети на туристически пътеки. Сърдим се на бизнеса и политиците, че не опазват най-ценния ни ресурс – природата, а после ние сами правим подобни неща! Много ме боли, когато виждам такива неща. Били карали по пътища?! – Глупости, тези пътища не са достатъчни за маршрута. Да си хванат подбалканския път по-добре. Няма нещо по-неприятно от шумни и смърдящи мотори сред природата.

  5. И аз се чудя на Михаела, която с тази статия “рекламира” грубото погазване на закона:

    ЗАКОН ЗА ГОРИТЕ:
    Чл. 148.
    (7) (Изм. – ДВ, бр. 60 от 2012 г., изм. – ДВ, бр. 28 от 2014 г.) ……
    Движението в горските територии на спортни мотори и четириколесни моторни превозни средства (ATV) се извършва само по трасета, които са специално обозначени по ред, определен с наредбата по ал. 11.

  6. Опитваме се да дадем ПРАВИЛНА АЛТЕРНАТИВА, как се прави, защото така или иначе има хиляди хора, които практикуват подобни активности. – https://www.360mag.bg/posts/61814
    Категорично не приемаме твърдението, че всички практикуващи моторни спортове сред природа са престъпници.
    Показваме хората които правят нещата по-правилния начин, а за всички будни планинири оставяме няколко въпроса:
    Знаете ли каква е процедурата по глобяване на МПС в планината?
    Знаете ли как се сигнализира, на кой и кой има право да глоби и да направи каквото и да е?
    Знаете ли колко такива случая на хора, които са си получили наказанието за подобни действия има последните години?
    Ако имате отговори на тези въпроси ще видите причните да има мотористи навсякъде в планината и темата да е толкова изострена, а не факта че от много години се случват различни преминавания по РАЗРЕШЕНИ МАРШРУТИ, които само помагат за повишението на културата на мотористите.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведи твоят коментар!
Моля, въведи твоето име тук.