Как да се възстановим след карането на ски и борд

 
0

Сподели

0Shares
0 0

Повече от ясно е, че ако човек не се възстановява пълноценно от тренировките или пък от периоди на засилена двигателна активност, той неминуемо ще започне да разгражда мускулната си тъкан. Това правило важи и за карането на ски или сноуборд. При здраво практикуване на белите спортове някъде след 45-та минута човек започва да чувства краката си като налети с олово. Оттук нататък организмът включва в действие един процес, известен сред експертите като неоглюкогенезис.

Щом се задейства неоглюкогенезисът, тялото започва да разгражда мускулна тъкан и да я превръща в енергия още няколко часа, след като сте слезли от ските и дори сте взели един топъл душ.

При това положение – ако не се погрижите навреме да възстановите загубите, на другата сутрин ще сте загубили със сигурност част от мускулната си тъкан. Ще разберете този факт и от яката мускулна треска, която едва ли ще ви мотивира, за да излезете отново на пистата.

Специалистите, които се занимават със спортна психология, твърдят, че тази болка се нрави на повечето скиори и сноубордисти, тъй като тя ги кара да вярват, че са карали яко.

И все пак – за да се предпазите от неоглюкогенезиса, е необходимо само да вземете една чаена лъжичка аминокиселини с разклонена верига (BCAA’s) преди да излезете на пистата и още две след края на ски деня.

Ако независимо от това, почувствате отново болки в краката, ще трябва да вземете преди лягане още една мерителна лъжичка от аминокиселините.

Сподели

0Shares
0 0

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведи твоят коментар!
Моля, въведи твоето име тук.