Kaufland подарява по 100 торбички за многократна употреба за всеки журналист, който участва в софийския полумаратон

Инициативата е в контекста на каузата „0 пластмаса за еднократна употреба“ на Kaufland София полумаратон

 
0

Сподели

0Shares
0 0

Едно от най-атрактивните и масови спортни събития на столицата – Kaufland София полумаратон, ще даде възможност на всички участници от медийния бранш да допринесат за борбата с ограничаването на употребата на пластмаса. Освен насърчаване на активния и здравословен начин на живот, за поредна година спортното събитие в столицата ще бъде под надслов „0 пластмаса за еднократна употреба“.

В рамките на своята инициатива Kaufland България ще раздаде на случаен принцип в търговската си мрежа по 100 безплатни торбички за плодове и зеленчуци за многократна употреба за всеки журналист, записал се за участие в спортното събитие.

Организаторите предвиждат специален Kaufland Media Run с отделно класиране за журналисти и награди за победители в него. Целта на инициативата е да привлече вниманието на повече хора и да насърчи широката общественост към ограничаване употребата на пластмаса за еднократно ползване.

Многократните торбички за плодове и зеленчуци са изработени от 100% рециклируем полиестер (PET) и са екологична алтернатива на пластмасовите торбички за еднократна употреба. Предлагат се в няколко хипермаркета в София, като с тях Kaufland цели да насърчи потребителите да намалят използването на пластмаса за еднократна употреба в своето всекидневие.

Снимка: Кауфланд

„Обръщаме се към медиите, които активно подкрепят инициативи за опазване на околната среда и грижа за природата, с покана да споделим пътя към достигането на нулева употреба на пластмаса за еднократно ползване по време на Kaufland София полумаратон. Надяваме се, че заедно ще успеем да вдъхновим още хора, като обвържем страстта им към бягането с личния принос към опазването на природата ни чиста“, споделят от Кaufland България.

Лидерът в сектора за модерна търговия е сред пионерите в България с устойчива и целенасочена политика срещу пластмасата за еднократна употреба. Каузата на състезанието е поредна стъпка от 360-градусовата стратегия на Kaufland България REset Plastic, в рамките на която се предвиждат редица конкретни мерки за предотвратяване използването на пластмаса. В дългосрочен план компанията си поставя за цел да намали употребата на пластмаса в собствените си обекти с минимум 20% до 2025 г. и да използва 100% рециклируеми опаковки на собствените си марки продукти.

Организаторите на Kaufland София полумаратон имат за цел да въвлекат всички участници, партньори, журналисти и зрители в мерките за ограничаване употребата на пластмаса. Освен инициативата за безплатни торбички за многократно ползване, събитието ще замени всички пластмасови бутилки за еднократна употреба с рециклируеми картонени чашки, ще осигури разполагане на водни станции в експо зоната и по трасето на полумаратона, както и дървени прибори и картонена посуда в кетъринг зоната.

Регистрацията за Kaufland София полумаратон продължава и всеки, който желае да участва, може да се запише на уебсайта.

Организатори

Kaufland България

Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева

Спортен клуб „Бегач“

Спортен клуб „Бегач“ е неправителствена организация в обществена полза, основана през февруари 2012 г. в София. Основната мисия на клуба е да подкрепя и развива бягането и кардио спортовете, както и масовата спортна култура. Всички събития, организирани от „Бегач“, са насочени към хора, които се стремят към здравословен и активен начин на живот. Годишно близо 6000 души участват в състезанията на “Бегач”. Клубът е член на Българската федерация по лека атлетика. Има 185 членове и 16 картотекирани състезатели. “Бегач” работи за популяризиране на любителския спорт и здравословния начин на живот и вярва, че бягането, благотворителността и бизнесът трябва да работят заедно.

Повече информация може да получите в официалния сайт на събитието тук.

Сподели

0Shares
0 0

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведи твоят коментар!
Моля, въведи твоето име тук.