Пътувай и мечтай с новия български бранд “Colourmonk”

Летни емоции, облечени в лен...

 
0

Сподели

Shares
Снимка: Colour monk
Снимка: ColourMonk

“Цветните монаси” (colourmonk) са нов български бранд, създаден, за да вдъхновява хората да пътуват, да мечтаят, да търсят и да виждат цветовете навсякъде около себе си. В 360 обичаме да представяме и подкрепяме смислени български продукти за приключения, затова с код 360 можеш да вземеш 10% приятелска отстъпка за всeки един, цветен, ленен Монк до края на юли!

Снимка: Colour monk
Снимка: ColourMonk

“Мотото на бранда е “Confess your passion”, в което сме заложили много контекст, както и в целия проект, който е нашата изповед – това, което се опитваме и бихме искали да бъдем”, споделя основателят Цветомир Алексиев.

ColourMonk целят да ни провокират с пъстри цветове, да осъзнаем как сме зациклили в сиво ежедневие и сме се превърнали в консуматори, които сякаш са спрели да виждат красотата на света около себе си, спрели са да се радват на малките неща от живота и правят това, което обществото или моделът налага.

Снимка: Colour monk
Снимка: ColourMonk

“Ставаме роби на предразсъдъците си и попадаме в капана на битовизмите, което не просто възприемаме за правилно, а започваме да проповядваме и налагаме, да възпитаваме децата си на него. В крайна сметка резултатът е едно нещастно общество, което толкова се е отдалечило от естествения си начин на живот, че вече не знае как да се върне обратно. ColourMonk е нашият тих протест срещу това. Наричаме се “цветните монаси”- малка ирония към идеите, които проповядваме чрез продукта си, който се опитваме да наложим”, добавя Цветомир.

ВИЖТЕ: Българските неопрени, които обикалят света

Нов прочит на лятното облекло

Цветното ленено расо има много начини за употреба, в зависимост от фантазията и смелостта на собственика си. Вдъхновено е от така наречените “хавлиени пончота”, които се носят от сърфистите след сърф сесия във водата. Поради това, продуктът е силно разпространен сред хората, практикуващи водни спортове – различните видове сърф (уинд, кайт и хавайски), уейкборд, водни ски, гмуркане, ветроходство.

Причината е в чисто практичните свойства на тази дреха – пази от слънцето (ленът е известен с това, че осигурява прохлада, като предпазва кожата от директните слънчеви лъчи, притежавайки естествен слънцезащитен фактор), ползва се за подсушаване, попива бързо и изпарява влагата – при топло време, а при по-хладно (до 15-17 градуса) топли и спира вятъра. Човек, облякъл дрехата, може лесно да смени банските, бельото или неопрена си под нея – дизайнът ѝ е направен специално за това.

Снимка: Colour monk
Снимка: ColourMonk

“Все по-често хората си взeмат монкове (така наричаме нашите дрехи) и за всекидневна употреба. Широка лятна дреха за свободното време, небрежно облекло за бийч бара, където може да решиш да се застоиш повече от предвиденото, удобна дреха както за караваната, така и за СПА почивка, когато след басейна можеш директно да отидеш на обяд, облечен по Монк, без да ти правят забележка, че си по хавлия, което не отговаря на стандартите на хотела.”

ВИЖТЕ: „Балкан“-чето е живо!

Монк за всеки

Той е направен да бъде удобен и да се носи от всеки, независимо от пол и възраст. Може да го намерите в шест размера – подходящи за възраст от 6месечно бебе до двуметров мъж.

Снимка: Colour monk
Снимка: ColourMonk

“В момента изкупуваме платовете от останали, т.нар. щокови наличности. Шием дрехите в България. Това ни изпраща автоматично в сектора на устойчивата мода, но не бързаме да се позиционираме там. Причината е, че според нас днес твърде много се спекулира с това и всеки се опитва да се продава като “устойчив” и “био”, но ние си даваме ясна сметка колко сме далеч от това, ако вземем предвид, например, метода за багренето на платовете.”

Всички ние трябва да живеем в хармония с природата, оценявайки малките неща в живота и наслаждавайки се на всеки момент. Цветните монаси са направени от лен като 99% от материалите са естествени, с изключение на конците, които съдържат найлон. Дори етикетите са напечатани върху лен.

Снимка: Colour monk
Снимка: ColourMonk

“За нас определящото не е цената. Не целим да бъдем масови. В бъдеще имаме намерение да търсим екологичен и устойчив начин да багрим платовете, но към момента това не ни е по силите, тъй като сами финансираме начинанията си. Надяваме се в даден момент да срещнем инвеститори и това да направи нещата по-лесни и осъществими, но, в същото време, не искаме да разчитаме на това”, казва Цветомир.

Снимка: Colour monk
Снимка: ColourMonk

Хората зад Colour Monk 

Основател на проекта е Цветомир Алексиев – учил е финанси, работил дълго време като финансов мениджър в различни международни фирми, мечтае да направи нещо интересно и да остави своя следа във времето. Кара кайтсърф, сноуборд и ски, колело, уейкборд и мотор. 

Помагат му:

Елица Стоянова, бивш модел, собственик на магазин за спортни стоки със слабост към модата, тя е едно от основните лица на бранда и отговаря за продуктовия мениджмънт, подбора и комбинацията на цветове, така важни за успеха на проекта. Освен това, кара кайт, уиндсърф, ски, обича тенис, йога, и още куп неща. 

Снимка: Colour monk
Снимка: ColourMonk

Алекс Димитров, безкрайно усмихнат и позитивен, но, в същото време, прецизен до съвършенство, здраво стъпил на земята, работи като строителен инженер, а в свободното си време проверява текстове, помага в избистрянето на цялостната концепция и другите съпътстващи функции, без които не може – склад, отчетност, опаковки и т.н. Алекс също е любител на кайтсърфа и уейкборда, ски, планини, напоследък все повече се увлича и по сноукайт.

Снимка: Colour monk
Снимка: ColourMonk

Всички правят нещо друго и работят върху проекта най–вече заради идеята, увлечени от ентусиазма на Цветомир. Екипът е винаги отворен за нови хора и ентусиасти, които могат да допринесат за развитието на проекта, като до момента много хора са помогнали да стигнат до тук. Пример за това е и видеото, което е резултат на едногодишна работа на Никола и Цветомир. Работа, изключително професионално и прецизно изпълнена от Никола Багаров (Outframe Media), която оставяме на вас да оцените сами:

Поръчайте своя цветен, ленен монк и не пропускайте нито един момент от лятото! При поръчка използвайте код 360 и вземете 10% отстъпка до края на юли!

*Наличностите са лимитирани, така че побързайте!

Сподели

Shares

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведи твоят коментар!
Моля, въведи твоето име тук.