Fjällräven изпълва столичния „квАРТал“ с цветни графити

Кампанията включва игра в социалните мрежи и ще продължи до 11-и август

0
 

Сподели

Shares

Шведската марка Fjällräven (Фиелревен), производител на емблематичната раница Kånken (Конкен), стартира своята артистична графити кампания в центъра на София, която ще продължи до 11-и август. Активацията включва игра в социалните мрежи и се осъществява в партньорство с популярни стрийт артисти.

Fjällräven

В периода 3-11 август, почитателите на марката ще могат да открият три уникални графити картини, “скрити“ по фасади или витрини в района на „квАРТал“ (карето Мария Луиза, Раковски, Дондуков и Сливница). Ентусиастите, публикували свои снимки с графитите в социалните си мрежи (instagram или facebook),  заедно със специалния хаштаг #lookforkanken, могат да се включат в онлайн игра* за спечелване на 5 раници модел Kånken.

Fjällräven

Една от основните мисии на шведската марка, известна със своята висококачествена екипировка за живот на открито, е да насърчава и вдъхновява хората да прекарват повече време сред природата и да й се наслаждават. Такова ще бъде и посланието на всяка от картините, които ще донесат цвят и вълнение по прашните софийски улици, и ще напомнят за близостта на планината.

Fjällräven

Късче от вселената на Fjällräven ще намери място в София – открийте го, снимайте се с него и участвайте в специалната игра в периода 3-11 август. #lookforkanken

*Пълните правила на страницата на марката във Facebook/fjallravensofia

Сподели

Shares

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведи твоят коментар!
Моля, въведи твоето име тук.