Над 80 кандидатури за RedBull JOURNEYversity!

0
 

Сподели

Shares

4-ти септември беше крайният срок за кандидатстване в кампанията RedBull JOURNEYversity. Над 80 журналисти, фотографи, оператори, блогъри, студенти, филммейкъри и репортери изявиха желание да станат част от света на екстремните спортове. Сред тях има журналисти със солиден опит в национални медии (БНТ, btv, НОВА, Дарик, ТВ7, БНР и т.н.), репортери от информационни агенции, фрийлансъри, фотографи и оператори на свободна практика – хора с разнообразен опит, които търсят нови възможности за развитие.

RedBull JOURNEYversity

RedBull JOURNEYversity е инициатива на екстремното списание 360° и Red Bull.

След нелека селекция, която трябва да бъде направена до 8-ми септември, екипът на RedBull JOURNEYversity ще избере 9 от 80-те кандидатствали.

Трима автори (журналисти), трима оператори (филммейкъри) и трима фотографи ще продължат в следващия етап на университета за приключения. Той ще се проведе в една от най-модерните катерачни зали в света – Боулдърленд в София. Там, между 10-ти и 12-ти септември, ще се проведе предварителното обучение. Деветимата, благодарение на екип от опитни професионалисти, ще бъдат въвлечени в света на катеренето, заснемането и отразяването на катерачни събития. Фотографите и операторите ще се научат как да използват различни гледни точки, включително да снимат уверено висейки осигурени с въже върху някоя скала. Ще разберат кои са звездите на катеренето в момента, какви са тенденциите в този спорт, какви събития се организират и какво е важно за отразяването им. Ще могат да поговорят с катерачи и представители на водещи компании профилирани в производството на стени за катерене и екипировка като Walltopia и Petzl чрез Pik 3000.

Боулдърленд
Боулдърленд

Повече за първия етап от обучението в Боулдърленд и трейнърите можете да научите от тук.

След първия етап в Боулдърленд ще бъде направена следващата селекция, за да бъде избран и формиран екип от трима участници – филммейкър, фотограф и автор. Те, заедно с екипа и трейнърите на Red Bull JOURNEYversity, ще се впуснат в едно истинско приключение. Между 18 и 23-ти септември групата ще пътува из България заедно с най-голямото международно катерачно турне Petzl RocTrip2014. Местата, които ще посетят със стотиците катерачи са т. нар. „базови лагери“ край Враца, Карлуково и Рилския манастир. Пътуването ще бъде на борда на новия Nissan X-Trail.

Nissan X-Trail
Nissan X-Trail

В резултат от приключенския университет ще бъдат създадени два кратки филма. Върху тях активно ще работят избраните участници, напътствани от опитни професионалисти. Част от заснемането ще бъде направено с GoPro камери, които са неминуема част от отразяването и споделянето на екстремни предизвикателства. Филмите ще трябва да покриват международните критерии за качество, за да бъдат разпространени чрез официалния партньор на кампанията – най-голямата информационна агенция за outdoor и екстремни спортове в света Red Bull Content Pool. В резултат от това, продукцията може да достигне до хиляди заинтересовани медии в целия свят и съответно – до милионна аудитория.

GoPro HERO3+
GoPro HERO3+

За да бъдат по-динамични кадрите от Red Bull JOURNEYversity и Petzl Rock Trip, екипът избра да използва новата ултралека и компактна камера GoPro HERO3+. Тя е изключително мощна и предлага много добро качество на изображението. Повече за нея можете да научите от тук.

Партньори на кампанията Red Bull JOURNEYversity, инициирана от 360° и Ред Бул, са Walltopia – лидер в производството на катерачни стени, GoPro чрез XCoSports – официален представител за България, Petzl чрез Pik 3000 – официален представител за България и Beardfrost Productions.

Целта на кампанията е да има регулярни издания на Red Bull JOURNEYversity с различен профил на отделните сесии. Чрез Red Bull JOURNEYversity участниците в приключенския университет, освен опит в отразяването на събития, свързани с екстремни и екшън спортове, ще придобият и мотивация да навлязат по-дълбоко в културата на съответните общности. Това е една стъпка към по-адекватното и задълбочено разбиране и отразяване на темата в медиите, което от своя страна ще спомогне за популяризацията на алтернативните спортове като цяло.

За повече информация следете 360mag.bg и facebook.com/360mag.

RedBull JOURNEYversity

Сподели

Shares

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведи твоят коментар!
Моля, въведи твоето име тук.